صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   آموزش پرورش قارچهای دکمه ای و صدفی | انجام عملي كشت قارچ
كشت قارچ يك ماهه جواب مي دهد. سرمايه هم نمي خواهد. در هر فضاي در بسته اي مي توان آن را انجام داد.
قيمت 100000ریال
آموزش پرورش قارچهای دکمه ای و صدفی | انجام عملي كشت قارچ
با توجه به قيمت بالاي گوشت و مواد پروتئيني ، با كشت قارچ حتي در سطح محدود مي توان بخشي از نياز غذايي خانواده را تامين كرد.

 

كشت قارچ يك ماهه جواب مي دهد. سرمايه هم نمي خواهد. در هر فضاي در بسته اي مي توان آن را انجام داد. وقت زيادي هم از شما نمي گيرد.پس چرا نبايد آن را يادگرفت؟


 

اگر كشت قارچ بلد باشيم در سخت ترين شرايط مي توانيم شكم خود و خانواده را سير كنيم.


 

كشت قارچ نيازي به مدرك ديپلم و ليسانس و ... ندارد. حتي نيازي به سواد ندارد! فهميدن اصول اساسي كشت قارچ با تماشاي چهار ساعت فيلم صورت مي پذيرد. هيچ كلاس اضافه و مشاوره اي هم نياز ندارد.

 


اگر قصد يادگيري كشت قارچ را داريد مي توانيد براي امتحان از هر فضاي بسته كوچكي كه داريد مثل انباري ، يا اتاقك خالي كنار حياط ، يا يك كانكس كوچك و يا حتي يك چارديواري سقف دار با يك در نايلوني هم استفاده كنيد.حتي اگر مي خواهيد در فضاي كوچكتري اولين مزرعه قارچ خود را راه اندازي كنيد مي توانيد از پلاستيك فروشي نزديك منزلتان يك جعبه پلاستيكي درب دار بخريد و در آن اولين مزرعه پرورش قارچ خود را ايجاد كنيد.


 

 

آيا مي دانيد قارچ روي چي به عمل مي آيد؟ روي كاه! مي دانيد قيمت كاه چقدر است!؟ تقريبا هيچ!


 

آيا مي دانيد در يك فضاي هشتاد متري مي توانيد در عرض دوماه هزاركيلو قارچ به عمل آوريد.قارچ در بازار كيلو چند است؟ خودتان در هزار ضرب كنيد! برداشت محصول هم از همان ماه اول شروع مي شود.


 

مي دانيد اگر كسي قارچ شما را نخريد اصلا محصول روي دستتان باد نمي كند. بلافاصله مي توانيد آنها را خشك كنيد و يا ترشي و مرباي قارچ درست كنيد.خبرداريد كه قارچ خشك قيمتش خيلي بيشتر از قارچ تازه است. 

 

توري كباب پزي را كه آشنا هستيد؟ مي دانيد اگر قارچ را از مغازه بخريد و بشوريد و روي توري كباب پزي روي اجاق حرارت دهيد و پشت و رو كنيد تا آب قارچ ها  گرفته شود و بعد آن را با آبليمو و نمك بخوريد چقدر خوشمزه و خوش طعم است؟! يكبار كه امتحان كنيد در سفر و منزل هرگز آن را رها نخواهيد كرد.


 

 

مي دانيد قارچي كه در بازار مي بينيم و شبيه چتر است و معروف به قارچ دكمه اي است فقط يكي از انواع قارچ هاي  خوردني است و قارچ هاي ديگري مثل صدفي و شي تاكه و... هم هستند كه خيلي ارزان ترند و زودتر و راحت تر در همه جا به عمل مي آيند و براي بعضي آدم ها حتي خوش خوراك تر هم هستند؟در آلبوم آموزش ويدئويي قارچ كوثرپرداز علاوه بر قارچهاي دكمه اي قارچ هاي صدفي و شي تاكه هم معرفي مي شوند.


 

براي يادگرفتن مهارت ارزشمند كشت قارچ مي توانيد از مقياس كوچك شروع كنيد. وقتي جواب گرفتيد و اعتماد به نفس لازم براي كار در مقياس بزرگتر را پيدا كرديد و با ريزه كاري ها و جزئيات حين كار به صورت عملي آشنا شديد مي توانيد در مقياس بزرگتري به كشت و پرورش قارچ بپردازيد.


 

لازم نيست براي هميشه به تنهايي و خودتان كشت قارچ را انجام دهيد. همين كه به اصول عملي كار اشراف يافتيد و فهميديد كه ابتدا و انتهاي كار كجاست و در مسير پرورش قارچ بايد به كدام موارد دقت كرد ، بقيه كار اجاره يك فضا و استخدام كارگر و يافتن بذر فروش و خريد لوازم اوليه و شروع به كار است.

 

براي يك مزرعه بزرگ مي تواند حداكثر با دوكارگر همه كارهاي مربوط به كشت قارچ را انجام داد. قارچ خودش مثل قارچ رشد مي كند و نياز زيادي به حضور كارگر به طور دائم ندارد. كشت قارچ يكي از كم كارگرترين مشاغل موجود در بازار است.


 

بعضي قارچ هاي دارويي خريداران خارجي خوبي دارند. بعد از يافتن مهارت در كشت يك نوع قارچ مي توانيد با تجربه حاصل به كشت قارچ هاي مختلف بپردازيد.


 

بچه ها ، مادربزرگ ها و همسر و بزرگ و كوچك خانواده مي توانند در كشت قارچ فعال شوند. پرورش قارچ مي تواند به عنوان يك شغل خانوادگي قلمداد شود و همه افراد خانواده را درگير كند. بديهي است با بالارفتن تعداد افراد درگير سطح توليد و در نتيجه ميزان توليد نيز افزايش مي يابد و از درآمد آن كل خانواده بهره مي برند.


 

هر چند بذر خوب قارچ را بايد از كسي خريد كه بذر سالم و عالي دارد. اما در آلبوم آموزش كشت قارچ كوثرپرداز به زبان فارسي و به صورت ويدئويي تمام مراحل كشت قارچ از مرحله ابتدايي تهيه بذر تا مرحله تهيه بستر و نگهداري و چيدن محصول به صورت كاملا دقيق تشريح شده است. با تماشاي اين فيلم ها همه جزئيات پرورش قارچ از ابتدا تا انتها برايتان تشريح شده است.


 

اگر مي خواهيد اطلاعات فارسي جامعي در خصوص كشت قارچ به طور رايگان بدست آوريدمي توانيد مطالب فارسي بسيار ارزشمندي كه در همين وبلاگ آمده است را مطالعه نمائيد.


 

اطلاعات كاملي در خصوص ميزان سرمايه گذاري لازم براي راه اندازي يك مزرعه كوچك كشت قارچ و لوازم و وسايل مورد نياز بدست آوريد. 

كشت قارچ را به صورت ويدئويي و كامل مي توانيد در آلبوم كشت قارچ در همين مجموعه مشاهده نمائيد.قيمت اين محصول روي هشت وي سي دي ده هزارتومان است.


 

بعد از تماشاي كامل اين محصول و انجام عملي كشت قارچ به صورت آزمايشي در مقياس كوچك و جواب گرفتن در كمتر از يكماه ، شما هم مثل بسياري ديگراز كارآفرينان به اين نتيجه خواهيد رسيد كه با سرمايه گذاري و به كار گيري تمام اعضاي بيكار خانواده و دوست و آشنا مزرعه هاي پرورش قارچ كوچك و بزرگ را در اطراف خود ايجاد و مديريت كنيد و محصول آنها را بعد از بسته بندي در شهر و استان خود عرضه و حتي به استان هاي ديگر صادر كنيد. صادرات قارچ به كشورهاي حاشيه خليج فارس جزو درآمدهاي بسيار عالي محسوب مي شود. 


 

به محض اينكه بتوانيد تهويه و دماي معمولي رشد قارچ را فراهم كنيد در هر فصل سال و در هر مكاني مي توانيد مزرعه كشت قارچ خود را سرپا كنيد. كشت قارچ جزو آن مشاغلي است كه وابسته به زمان كشت خاصي نيست.


 

 

خيلي از آنها كه الان در مشاغل پردرآمدي مثل زنبورداري و يا كشت ميوه هاي نوبرانه و گياهان دارويي در گلخانه و به شيوه هاي مدرن مثل هيدروپونيك مشغولند و يا حتي به شغل هاي جديد و پرمنفعتي مثل پرورش شترمرغ و تمساح روي آورده اند ، قبل از اينكه به اين كارهاي حرفه اي و به ظاهر سخت مشغول شوند با يك مزرعه كوچك پرورش قارچ كار خود را شروع كرده اند. كشت قارچ آنقدر زود جواب مي دهد و آن قدر بي دردسر و راحت است و به قدري هزينه و مخارج پائيني دارد و آن قدر محصول نهايي آن هم در داخل منزل و همه در بين دروهمسايه و مردم شهر خريدار دارد كه شما در كمتر از يك ماه مي توانيد احساس مزرعه دار بودن را با تمام وجود لمس كنيد. به محض ديدن اين احساس در وجودتان بقيه كار ديگر راحت است و شما مي توانيد به كشت محصولات ديگر نيز روي آوريد. آلبوم آموزش ويدئويي كشت قارچ  اين جرات و جسارت را در دل شما ايجاد مي كند و يخ وجودي شما براي دست به كار شدن را آب مي كند.


آلبوم آموزش ويدئويي كشت قارچ  را هر كسي كه قصد يادگيري مهارتي پردرآمد به عنوان شغل دوم را دارد ضروري است. 

آلبوم ويدئويي كشت قارچ را همه پرورش دهندگان قارچ دارند!

62 صفحه جزوه آموزشي به همراه 12 صفحه طرح توجهي براي شروع به كار توليد و پرورش قارچ ،تهيه شده و آماده ارسال مي باشد


ابتدا محصول را دريافت سپس هزينه آن را پرداخت نماييد فيلم آموزشي +جزوه كامل آموزشي+طرح توجيهي براي وام ،در 1dvd به مبلغ 7000 تومان براي خريي روي لينك بالا كليك  كنيد
 
اين محصول در 1dvd به مبلغ 7000    روي دكمه زير كليك كنيد

 

خريد مستقيم پستي
 
و در 8 cd به مبلغ 10000 تومان روي دكمه زير كليك كنيد

خريد مستقيم پستي

 براي ارسال سريعتر تماس بگيريد
09118506072
09352191655
 

 تاریخ: 1390/12/20   مشاهده : 947
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
    برچسب ها: دعانویسی|  آموزش علوم غریبه، برچسب ها: دعانویسی| آموزش علوم غریبه،
مجموعه اي نفيس و ارزشمند براي علاقمندان به هنر | تابلو نقاشي مجموعه اي نفيس و ارزشمند براي علاقمندان به هنر | تابلو نقاشي
آموزش هاي اين مجموعه ابزارهاي برش كاشي آموزش هاي اين مجموعه ابزارهاي برش كاشي
مهم‌ترين  آموزش كشت انگور،تهيه كشمش از انگور مهم‌ترين آموزش كشت انگور،تهيه كشمش از انگور
طراحي دو چهره | آموزش طراحي - جي نومون ورك شاپ طراحي دو چهره | آموزش طراحي - جي نومون ورك شاپ
آموزش كامل دفاع شخصي  | آموزش يوگا به صورت حرفه اي آموزش كامل دفاع شخصي | آموزش يوگا به صورت حرفه اي
آموزش رسم بيضي و سيلندر در پرسپكتيو آموزش رسم بيضي و سيلندر در پرسپكتيو
آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن | آموزش طراحي با مداد آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن | آموزش طراحي با مداد
آموزش ماساز كامل بدن آموزش ماساز كامل بدن
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 31 فروردين 1403
»کل محصولات:  59
»بازدید های امروز : 5
»بازدیدهای دیروز : 3
» بازدید کل :124854
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا