صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   مهم‌ترين هدف وينگ چون | آموزش وينگ چون
مهم‌ترين هدف وينگ چون واقع گرايي در سيستم دفاع شخصي مي‌باشد. وينگ‌چون به جاي تاكيد بر تكنيكهاي مبارزه بر روي اصول انرژي و مبارزه تكيه مي‌كند.
قيمت 40000ریال
مهم‌ترين هدف وينگ چون | آموزش وينگ چون

وينگ چون استاد وونگ(آدمك چوبي )

آموزش وينگ چون

 (116 فرم  تمرين حركتي با

آدمك چوبي)

(استاد وونگ)

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

 

http://www.zhiaronline.com/images/shop/images/wing-chun02.jpg

اين محصول در 1 dvd با كيفيت عالي و گارانتي تعويض به قيمت 4000 تومان آماده ارسال مي باشد
 

خريد
مستقيم پستي

مهم‌ترين هدف وينگ چون واقع گرايي در سيستم دفاع شخصي مي‌باشد. وينگ‌چون به جاي تاكيد بر تكنيكهاي مبارزه بر روي اصول انرژي و مبارزه تكيه مي‌كند.

 

ايده اصلي اين است كه، تحت فشار و استرس مبارزه، غير ممكن است كه از طريق بينايي جهت دقيق و سرعت يك حمله را تشخيص داده و تصميمي هوشمندانه با استفاده از روشي موثر در مفابل حمله حريف گرفت. اين تصميم بايد در زماني كوتاه و قبل از فرود آمدن حمله حريف گرفته شود. ترجيحاًَ شخص بايد بلافاصله حمله‌اي را مستقيماً و محتاطانه طراحي كند. اين واكنش‌هاي غيرارادي است كه تعيين مي‌كند در صورتيكه حمله حريف در ادامه خطرساز شود، واكنش چگونه باشد. چي سائو يا «دستان چسبان» به هنرجو ياد مي‌دهد كه چگونه به طور غير ارادي در برابر سرعت، نيرو و جهت يك حمله بر مبناي حس لامسه (حسي كه مغز بسيار سريع تر از حس بينايي آن را پردازش مي‌كند) واكنش نشان دهد.

اصول مبارزه

 

اصول هشت گانه وينگ چون سنگ بناي يك سيستم دفاع شخصي تهاجمي را تشكيل مي‌دهد كه به فرد اجازه تطبيق با اندازه، قدرت و سبك مبارزه‌اي حريف را مي‌دهد. اصول انرژي

 

۱-برو جلو: فوراً به منظور تماس با اندام حريف به جلو پيشروي كن(به منظور بكار افتادن رفلكس‌هايي كه در چي سائو آموزش ديده مي‌شود) يا حتي فراي آن براي اول ضربه زدن به حريف. اين انفعال غيرمنتظره ابتدايي حريف را اغلب متعجب مي‌كند و مبارزه را به فاصله نزديك تبديل مي‌كند جاييكه عكس العمل‌هاي حسي بر عكس العمل‌هاي بينايي حكمفرمايي مي‌كند و صد البته جاييكه وينگ چون كار حرفه‌اي احتمالاً در آن منطقه بر حريفش برتري دارد.

 

۲-به حريفت بچسب: اگر در ابتدا نتوانستي به حريفت ضربه‌اي واردكني و او را از كار بيندازي. به جاي تماس برقرار كردن با بدن حريف (غير از سر و گلو) سعي كن به او بچسبي. غالباً اواين عضوي كه با آن تماس پيدا مي‌كنيد دست حريف مي‌باشد حالا كه با دست حريف تماس پيدا كرده‌ايد او چگونه مي‌تواند بدون اطلاع شما حمله‌اي را با دستش اجرا كند؟

 

۳-در برابر نيروي بزرگ‌تر تسليم شو: از آنجا كه هيچكس نمي‌تواند مطمئن باشد كه از هر حريفي كه در پيش رو دارد قوي تر است، شخصي بايد به شيوه‌اي آموزش ببيند كه حتي در برابر حريف قوي تر پيروز باشد. چي سائو مانند يك معلم حرفه‌اي ياد مي‌دهد كه چگونه در برابر حمله حريف واكنش‌هاي لازم را نشان دهيد. وقتي كه حقيقتاً حمله حريف از شما قدرتمندتر است، آموخته‌هاي شما در چي سائو به بدن شما مي‌گويد كه از مسير حمله حريف كنار برويد و زاويه ديگري را براي حمله پيدا كنيد.

 

۴- حريفت را تعقيب كن: متعاقب اصل اول در صورتيكه حريف عقب نشيني كرد، واكنش فوري يك وينگ چون كار ادامه به حركت رو به جلويش است، نه اينكه به حريفش اجازه دهد تا خودش را پيدا كرده و فرصتي هر چند اندك براي تجديد نظر در استراتژي حمله اش پيد كند. بسياري از سبك‌ها كه تكيه بر سرنخ‌هاي بصري دارند ترجيح مي‌دهند كه يك گام به عقب بگذارند، اندكي صبر كنند و حمله‌هاي بعدي را طرح ريزي كنند كه معمولاً مي‌توان به اين نكته در مبارزات ورزشي و تورنُمنتي پي برد.

آموزش وينگ چون

 (116 فرم  تمرين حركتي با

آدمك چوبي)

(استاد وونگ)

اين محصول در 1 dvd با كيفيت عالي و گارانتي تعويض به قيمت 4000 تومان آماده ارسال مي باشد
 

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

 

اصول انرژي

http://www.ewtodanmark.dk/magazine/no%204/Data/Pictures/p09/YipMan2.jpg

 

۱- از نيروهاي خودي رها شو: كاملاً ضروري است كه فرد به منظور حركت انرژيك و واكنش به موقع در برابر حمله حريف ريلكس باشد.وقتيكه عصبي هستيد، نيروهاي خودي مثل يك ترمز عمل مي‌كنند.پس در ابتدا بايد از قيد نيروهاي خودي خلاص شويد تا بتوانيد با چالاكي حركت كنيد.

 

۲-از نيروهاي حريفت رها شو: اين اصل شبيه به اصل سوم مبارزه‌است. وقتي حريف مي‌خواهد از قدرتش براي پايان دادن به مبارزه استفاده كند، تقلا براي مقاومت كردن در برابر قدرت حريف واكنش مناسبي نيست بلكه واكنش مناسب، خنثي كردن نيروي حريف با دور كردن نيروي حريف از بدن يا دور كردن بدن از آن مي‌باشد.

 

۳-از نيروي حريف بر ضد خودش استفاده كن: از نيرويي كه حريف به شما تقديم مي‌كند، بهره بگيريد. اكر حريف شما را به طرف خودش مي‌كشد از آن نيرو به عنوان قسمتي از حمله تان استفاده كنيد. يا اگر حريف شما را به سمت چپ هل داد مثل يك در چرخان عمل كنيد و از آن نيرو در حمله‌اي با دست راست استفاده كنيد.

 

۴-نيروهاي خودي را اضافه كنيد: علاوه بر قرض گرفتن نيروي حريف، مي‌توانيد نيروي خودتان را به آن اضافه كنيد.

 

همان قدر كه عكس العمل‌ها در يك دفاع شخصي بيانگر پيشرفت هستند، اصول قدرتي نيز باعث پيشرفت هر چه بيشتر هستند به طوريكه يك هنرجوي وينگ چون طي ساليان تمرين همه آنها را مد نظر دارد. اولاً: تمرين فرم و تعداد زياد مشت براي يادگيري ريلكسيشن در مبارزه (به منظور ضدحمله بر مبناي حس لامسه) و زدن مشت بدون تنش. ثانياً ساعت‌هاي بيشمار تمرين چي سائو به منظور افزايش توانايي در رها كردن نيروي خودي و قرض گرفتن نيروي حريف و در آخر تمرينات قدرتي خاص WT براي افزايش هر چه بيشتر قدرت مشت و ضربات.

 

بروس لي در حال تمرين چي سائو با سي فو ييپ من

 

 

متد آموزشي وينگ چون بر مبناي توسعه رفلكس‌ها يا همان عكس العمل‌هاي بدن است. روش‌هاي آموزش در غالب‌هاي متنوعي دسته بندي مي‌شوند كه تعدادي از آنها پس از گذراندن دوره هنرجويي و اخذ درجه استادي ياد گرفته مي‌شود.

 

چي سائو

 

چي سائو (黐手) يا «دستان چسبان» يك اصل و همچنين تمريني است كه به منظور توسعهٔ رفلكس‌هاي خودكار و يا عكس العمل‌هاي غير ارادي در مبارزه استفاده مي‌شود. اين شكل منحصر بفرد از تمرين مستقيماً با اصول وينگ چون در ارتباط است و در منطقه‌اي انجام مي‌شود كه مبارز با حريفش در تماس است. با برقراري تماس، بدن مبارزه نسبت به تمامي حركات حريف حساس مي‌شود. چي سائو در ادامه با تمرينات لات سائو تكميل مي‌شود.

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

http://www.sportvideo.ir/images/2263.jpg?osCsid=c3e2b1767144919aceb004cb99e4dfa8

آموزش وينگ چون

 (116 فرم  تمرين حركتي با

آدمك چوبي)

(استاد وونگ)

اين محصول در 1 dvd با كيفيت عالي و گارانتي تعويض به قيمت 4000 تومان آماده ارسال مي باشد
 

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg


 تاریخ: 1390/12/20   مشاهده : 1368
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
    برچسب ها: دعانویسی|  آموزش علوم غریبه، برچسب ها: دعانویسی| آموزش علوم غریبه،
مجموعه اي نفيس و ارزشمند براي علاقمندان به هنر | تابلو نقاشي مجموعه اي نفيس و ارزشمند براي علاقمندان به هنر | تابلو نقاشي
آموزش هاي اين مجموعه ابزارهاي برش كاشي آموزش هاي اين مجموعه ابزارهاي برش كاشي
مهم‌ترين  آموزش كشت انگور،تهيه كشمش از انگور مهم‌ترين آموزش كشت انگور،تهيه كشمش از انگور
طراحي دو چهره | آموزش طراحي - جي نومون ورك شاپ طراحي دو چهره | آموزش طراحي - جي نومون ورك شاپ
آموزش كامل دفاع شخصي  | آموزش يوگا به صورت حرفه اي آموزش كامل دفاع شخصي | آموزش يوگا به صورت حرفه اي
آموزش رسم بيضي و سيلندر در پرسپكتيو آموزش رسم بيضي و سيلندر در پرسپكتيو
آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن | آموزش طراحي با مداد آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن | آموزش طراحي با مداد
آموزش ماساز كامل بدن آموزش ماساز كامل بدن
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 10 فروردين 1403
»کل محصولات:  59
»بازدید های امروز : 2
»بازدیدهای دیروز : 4
» بازدید کل :124785
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا