صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن | آموزش طراحي با مداد
آموزش با شيوه اي آسان و گيرا، با كيفيت تصويري عالي، آموزشي كه ديدن آن بسيار لذت بخش خواهد بود. مي توانيد امتحان كنيد ...
قيمت 100000ریال
آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن | آموزش طراحي با مداد

آموزش نقاشي،آموزش كامل نقاشي توسط باب راس

باب راس

آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن توسط باب راس، استاد جهاني نقاشي رنگ و روغن، براي اولين باراينفروش اين مجموعه را در 100اپيزود دوبله فارسي 12dvd بسيار بسيار با كيفيت كه در هيج كجا يافت نمي شود با زبان اصلي شخص باب راس  با بسته بندي شكليل و ضد ضربه به شما علاقه مندان به نقاشي مي نماييد با اميد لذت بردن از لذت نقاشي باب راس
 آموزش با شيوه اي آسان و گيرا، با كيفيت تصويري عالي،
 آموزشي كه ديدن آن بسيار لذت بخش خواهد بود. مي توانيد امتحان كنيد ...
در اين مجموعه كه براي اولين بار به زبان فارسي از طريق اين سايت ارائه مي شود
به راحتي مي توانيد از مبتدي تا عالي نقاشي رنگ روغن را بياموزيد و از نقاشي كردن لذت ببريد
به همراه تعداد زيادي اثر قابل پرينت از  اين هنرمند با كيفيت بسيار بالا

باب نورمن راس(Bob Norman Ross) در 29 اكتبر سال 1942 در  شهر ساحلي دايتوناي فلوريدا ديده به جهان گشود؛وي سال نهم دبيرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نيروي هوايي پيوست. بهنگام اقامتش درAnchorage, Alaska با نقاشي آشنا شد. بعد از پايان دوران خدمتش بود كه به مدارس زيادي براي يادگيري نقاشي رفت، اما از كندي رسم تابلوها با روشهاي كلاسيك خسته و ناكام شد و تصميم گرفت در روش Wet- On-Wet در نقاشي تحولي ايجاد كند و آنرا بكار گيرد تا بتواند بسيار سريعتر نقاشي بكشد و نقاشي ياد بدهد و اين دستمايه ي اصلي تكنيك او شد.



زندگينامه كامل باب راس :
باب راس در سال 1943 در شهر ساحلي دايتوناي فلوريدا بدنيا آمد. پدر باب يك نجار بود. سال نهم دبيرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نيروي هوايي پيوست. بهنگام اقامتش در آنكورايج آلاسكا (Anchorage, Alaska) با نقاشي آشنا شد. بعد از پايان دوران خدمتش بود كه به مدارس زيادي براي يادگيري نقاشي رفت، اما از كندي رسم تابلوها با روشهاي كلاسيك خسته و ناكام شد و تصميم گرفت در روش "تر روي تر" در نقاشي تحولي ايجاد كند و آنرا بكار گيرد تا بتواند بسيار سريعتر نقاشي بكشد و نقاشي ياد بدهد و اين دستمايه ي اصلي تكنيك او شد.
باب بعد از امتحان كردن روشهاي بسياري در نقاشي، از جمله نقاشي آبرنگ، توانست روش ويژه ي خود را كه برگرفته از روش "تر روي تر" است ابداع كند. در روشهاي كلاسيك رنگ روغن معمولا بعد از خشك شدن ِ يك لايه رنگ، لايه ي بعدي و جزئيات بعدي را اضافه مي كنند و بهمين دليل نمي توان يك اثر را يكباره خلق كرد. اما در روش تر روي تر مي توان در كمتر از يك ساعت بطور كامل يك اثر را خلق كرد.
ويديوهاي او تحت نام "لذت نقاشي با باب راس" از سال 1983 شروع به توليد شدند كه ميليونها نفر در سراسر دنيا اين برنامه هاي تلويزوني را مشاهده مي كنند. او در برنامه هايش به همه ثابت مي كند كه همه مي توانند مانند او نقاشي بكشند! او با كلام شيوا و بسيار جذابش و استفاده از استعاراتي مانند: "اين ابر كوچولو داره اونجا شادي مي كنه"، "شاد باشي كوه كوچولو" و ...  قدم بقدم ما را با روح آرام و ديدگاه زيباي خود از زندگي آشنا مي كند.
او با گفتن "اين مخلوقات كوچك خدا دارن اونجا براي خودشون زندگي مي كنن" بما ياد آوري مي كند كه هر چيزي و هر كسي به دوست نياز دارد، حتا يك بوته.
برنامه هاي تلويزيوني باب راس در ايران از سال 1380 در شبكه ي چهارم صدا و سيما آغاز به پخش شدند و در اين مدت بينندگان بسياري را با خود همراه كرده اند و عملا سطح هنر نقاشي ايران را بالا برده اند. اينك نقاشي يك هنر همه گير و بسيار جذاب شده است و كسي كه اين برنامه ها را ببيند نمي تواند از بي استعداد بودن بنالد!
(www.irib.com )

به اين دليل كه دوبلر صداي باب در ايران صدايي مشابه باب، نرم و آرام، دارد بهنگام ديدن فيلم دوبله شده باب از تلويزيون شبكه ي 4 به ذهن بيننده ي ايراني اين مي رسد كه گزافه نيست اگر تصور كند اين خود باب است كه دارد به آرامي بفارسي سخن مي گويد و اين دليل محبوبيت اين برنامه در ايران است.
http://samcd.ir/ax1/71/7.gif
باب در سخنانش مي گويد: "هر روز،  روز خوبي براي زندگي كردن است!" و اين جمله بسياري از بينندگانش را به زندگي و آرامش تشويق مي كند. بهمين دليل است كه ميليونها نفر در سراسر دنيا احساس نزديكي با روح اين مرد مي كنند و او بحق عمق دوستي را با وجود خود نمايش مي دهد.
در چهارم جولاي 1995، (13 تيرماه 1374)  باب راس در سن 53 سالگي بر اثر ابتلا به سرطان فوت كرد، اما براستي او را در برنامه هايش مي توان زنده و شاد ديد، گويي جاودانه مانده است.
بعد از فوت باب، يكي از دوستانش بنام آنيت كوالسكي روش باب را براي نقاشي گلها توسعه داد.
هر چند كه باب فوت كرد اما مي توان تصور كرد كه او با همان موهايي كه مانند برگهاي يك درخت بر سر او سايه انداخته، آرام و با همان صداي آرام،  به فرشتگان تعليم نقاشي مي دهد! و بسياري از نقاشان آماتور ايراني به روح او به پاس خدماتش درود مي فرستند.


 
باب راس

چند تصوير از نمونه  تابلو هاي باب راس :
BobRoss-1.jpg
BobRoss-2.jpg
BobRoss-3.jpg

فروشگاه اينفروش  افتخار دارد اين محصول استثنائي را با كيفيت عالي ، قابل پخش روي دستگاههاي خانگي و به صورت 12vcd  كامل شامل24 طرح را با دوبله لذت بخش فارسي به دوستداران نقاشي و زيبايي تقديم مي كند.

اين مجموعه در 12 vcd به قيمت 10000 تومان

براي ارسال سريعتر لطفا تماس بگيريد

09352191655

09118506072

باب راس

تگهاي راهنماي موتور جستجو:
آموزش نقاشي،آموزش كامل نقاشي توسط باب راس , باب راس , نقاشي هاي باب راس , نقاشي باب راس , نقاشي , آموزش نقاشي , آموزش نقاشي كودكان , آموزش نقاشي به كودكان , آموزش نقاشي , آموزش نقاشي رنگ روغن , آموزش طراحي , آموزش طراحي چهره , آموزش طراحي با مداد , نقاشي هاي زيبا , نقاشي كودكان , نقاشي روي بدن , نقاشي رنگ روغن , نقاشي سياه قلم , نقاشي فانتزي , نقاشي مدرن , طراحي و نقاشي , طراحي , طراحي داخلي , طراحي با مداد , طراحي چهره , لذت نقاشي , نقاشي چهره , نقاشي گل , نقاشي ديواري , نقاشي باب راس


× ادامه مطلب ×

+ | نوشته شده در: ۱ آبان ۱۳۹۰ توسط: inforosh.com نظرات (0)
آموزش نقاشي،آموزش كامل نقاشي توسط باب راس

آموزش كامل نقاشي توسط باب راس

آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن توسط باب راس، استاد جهاني نقاشي رنگ و روغن، براي اولين باراينفروش اين مجموعه را در 100اپيزود دوبله فارسي 12dvd بسيار بسيار با كيفيت كه در هيج كجا يافت نمي شود با زبان اصلي شخص باب راس  با بسته بندي شكليل و ضد ضربه به شما علاقه مندان به نقاشي مي نماييد با اميد لذت بردن از لذت نقاشي باب راس
http://samcd.ir/ax1/71/7.gif


 تاریخ: 1390/12/20   مشاهده : 2729
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
    برچسب ها: دعانویسی|  آموزش علوم غریبه، برچسب ها: دعانویسی| آموزش علوم غریبه،
مجموعه اي نفيس و ارزشمند براي علاقمندان به هنر | تابلو نقاشي مجموعه اي نفيس و ارزشمند براي علاقمندان به هنر | تابلو نقاشي
آموزش هاي اين مجموعه ابزارهاي برش كاشي آموزش هاي اين مجموعه ابزارهاي برش كاشي
مهم‌ترين  آموزش كشت انگور،تهيه كشمش از انگور مهم‌ترين آموزش كشت انگور،تهيه كشمش از انگور
طراحي دو چهره | آموزش طراحي - جي نومون ورك شاپ طراحي دو چهره | آموزش طراحي - جي نومون ورك شاپ
آموزش كامل دفاع شخصي  | آموزش يوگا به صورت حرفه اي آموزش كامل دفاع شخصي | آموزش يوگا به صورت حرفه اي
آموزش رسم بيضي و سيلندر در پرسپكتيو آموزش رسم بيضي و سيلندر در پرسپكتيو
آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن | آموزش طراحي با مداد آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن | آموزش طراحي با مداد
آموزش ماساز كامل بدن آموزش ماساز كامل بدن
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 7 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  59
»بازدید های امروز : 6
»بازدیدهای دیروز : 24
» بازدید کل :124948
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا