صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   فیلم اموزشی فوق العاده جنون تمرین با Shaun Ts
سخت ترین برنامه تمرینی که تاکنون بر روی DVD قرار داده است. آیا برای یک رقابت سخت آماده اید؟ شما با این برنامه می توانید در طول مدت زمان 60 روز بدن خود را متحول سازید. این مجموعه به وزنه و یا تجهیزات خاصی نیاز ندارد.
قيمت 300000ریال
فیلم اموزشی فوق العاده جنون تمرین با Shaun Ts
فیلم آموزشی فوق العاده جنون تمرین باShaun Ts
 تمرینات برای قهرمان شدن در المپیک
 
فروش ویژه
 
سخت ترین برنامه تمرینی که تاکنون بر روی DVD قرار داده است.
آیا  برای یک رقابت سخت آماده اید؟ شما با این برنامه می توانید در طول مدت زمان 60 روز بدن خود را متحول سازید. این مجموعه به وزنه و یا تجهیزات خاصی نیاز ندارد.
در جنون ® ، شان تی مربی این مجموعه   از روشی موسوم به حداکثر تمرین استفاده میکند. این تمرین یک تمرین عادی نیست. شما در این مجموعه تمرینات کششی – قدرتی – استقامتی – هوازی و پلیمتریک خواهید داشت.این تمرینات در مدت طولانی از تمرینات با شدت حداکثر با دوره های کوتاه استراحت اتفاق می افتد بنابراین شما می توانید تا 1000 کالری در ساعت بسوزاند.
امتیاز انحصاری جدید تمرین جنون برای تیم بیچ بادی میباشد و برای اولین بار در ایران از فانی اسپرت بصورت انحصاری به پخش رسیده است. Beachbody ®!
این مجموعه شدیدترین و بهترین برنامه تمرینی است که تا کنون به بازار امده است. برنامه ای کاملا هوازی برای سوزاندن چربی ها ی بیشتر و رسیدن به بدنی ایده ال.
تنها وسیله ای که در این مجموعه نیاز خواهید داشت دستگاه پخش دی وی دی میباشد. به همراه اراده
 
نمونه افرادی که بعد از دوماه به نتایجی عالی دست یافته اند
 
 
این مجموعه در 13 dvd با کیفیت فوق العاده عالی به قیمت 30 هزار تومان آماده ارسال می باشد.

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg


مجموعه ها و تمرینات بسیاری تحت عنوان تمرین در منزل در بازار موجود میباشد که تا کنون بسیاری از شما این مجموعه ها را خریداری کرده و به نتیجه ی دلخواه خود نرسیده اید و تعجی ندارد که ممکن است بعضی به این مجموعه ی جنون تردید داشته باشند.
ولی ما به شما این اطمینان را میدهیم که مجموعه تمرینات جنون نه کلاهبرداری است و نه کذب. در هر زمان که برنامه ی تمرینی این مجموعه را شروع کنید و مطابق با ان پیش بروید شما به نتایج غیر قابل تصوری دست خواهید یافت.
 تمامی فروشگاه های خارجی این مجموعه را در 10 دیسک به فروش میرسانند ولی فروشگاه این اپلای12 دیسک از این مجموعه را به شما خواهد داد. این 2 دیسک ادامه ی 10 دیسک میباشد که به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
قیمت این مجموعه در سایتهای خارجی  264 دلار میباشد. بعبارتی  264000 تومان
 
امروز برای علاقه مندان به فیلم های آموزشی یک فیلم اموزشی فوق العاده را که برای اولین بار در این اپلای آماده است... این فیلم آموزشی که یکی دیگر از فیلم های آمادگی جسمانی بدن میباشد که این بار به جنون تمرین کامل تشبیه شده است که توسط استاد ShaunTs آموزش داده شده است...
در این پک آموزشی که دارای 12 بخش میباشد شما سخت ترین برنامه های ممکن را انجام خواهید داد توسط مربی شخصی خودتان شان!
توضیحات تکمیلی :
بدنسازی (به انگلیسی:
Bodybuilding) به انجام یکسری تمرینات بدنی با وسیله و دستگاههای گوناگون به طُرُق مختلف اطلاق می‌شود که با کمک تغذیة اصولی و علمی، آمادگی‌های جسمانی فرد را رشد داده و تاثیرات بسیار مطلوبی بر توانایی‌های بدنی فرد بر جا می‌گذارد. لازم بذکر است که این افزایش آمادگی‌های جسمانی، هم قدرتی و هم استقامتی می‌باشد. بر اثر انجام تمرینات بدنسازی به بهترین شکل، حالتی در بدن ایجاد می‌شود که علاوه بر افزایش قدرت و توانایی‌های بدنی، نمای ظاهری بدن به صورتی موزون و متناسب در می‌آید که از آن با عنوان زیبایی اندام یاد می‌شود. عبارت دیگری که برای این فعالیت استفاده می‌شود پرورشِ اندام است که در هنگام استفاده از این کلمه معمولاً منظور افزایش حجم عضلانی و کاهش همزمان چربی برای فرمگیری بهتر بدن است. اکثر ورزشکاران، بدنسازی را به عنوان جزء مکمل به ورزش اضافه می‌کنند تا رشد عضلات مورد استفاده را بهبود ببخشد. به طور مثال، یک شناگر با تمرکز روی عضلات زیربغل خود می‌تواند در مدت کوتاهتری قدرت این عضلات و در نتیجه سرعت خود در شنای قورباغه را بهبود ببخشد.
این مجموعه در 13 dvd با کیفیت فوق العاده عالی به قیمت 30 هزار تومان آماده ارسال می باشد.

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

 

ابزار و وسایل بسیاری برای پرورش هر گروه از عضلات وجود دارند. در گذشته فنر، کش، وزنه (با اشکال مختلف) و میله مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما امروزه بدلیل اینکه بعضی از این وسایل به طور دقیق عمل نمی‌کنند (مثل فنر) و در هنگام استفاده سنگین از آنها ممکن است خطرناک باشند، تمامی وسایل به نوعی تبدیل به دستگاههایی شده‌اند که با وزنه کار می‌کنند. از وسایل رایج در بدنسازی دمبل، میله (یا باربل و یا میله بارفیکس) و وسایل سیمی هستند.
این مجموعه در 13 dvd با کیفیت فوق العاده عالی به قیمت 30 هزار تومان آماده ارسال می باشد.

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg


رآیند ساخت عضله و سایر بافت‌های مربوطه (زردپی، غضروف، بافتهای چربی و استخوان) فرآیندی پیچیده‌است. عضلات به دو حالت کلی برای ساخت تحریک می‌شوند، یکی هورمون‌های موجود در بدن است و دیگری پارگیهای ریز عضله(حاصل از فشار نامتعارف). البته این دو عامل جدا نیستند و به طور مثال، با زخمی شدن بدن، حجم هورمون تستوسترون خون بالا می‌رود که باعث ترمیم سریعتر بدن می‌شود. بدن انسان در مقابل هرکدام از این پدیده‌ها ظرفیت محدودی دارد. آسیبهایی که بدن به موقع (ظرف سه روز) نتواند ترمیم کند، آسیبهای جدی هستند که چرخه بازخوردی مورد نظر را مختل می‌کنند. از طرف دیگر، هورمونها علاوه بر ساخت عضله فرآیندهای دیگری را هم کنترل می‌کنند که بالا بودن بیش از حد آنها در بدن، ممکن است باعث عوارض جانبی در بدن شود.
استراحت جزء مهمی از بدنسازی محسوب می‌شود. در هنگام استراحت فرآیند ترمیم سریعتر است و هورمونهایی همچون هورمون رشد با حجم طبیعی و بیخطر در بدن تولید می‌شوند که به نوبه خود فرآیند ساخت عضله را سرعت می‌بخشد.
 
 
محتویات این مجموعه :
 
00 - Dig Deeper
01 - Fit Test
02 - Plyometric Cardio Circuit
03 - Cardio Power & Resistance
04 - Cardio Recovery
05 - Pure Cardio & Cardio Abs
06 - Cardio Abs
07 - Core Cardio & Balance
08 - Max Interval Circuit
09 - Max Interval Plyometrics
10 - Max Cardio Conditioning
11 - Max Recovery
12 - Insane Abs
13 - Max Interval Sports Training
 
این مجموعه در 13 dvd با کیفیت فوق العاده عالی به قیمت 30 هزار تومان آماده ارسال می باشد.

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg


 تاریخ: 1390/12/20   مشاهده : 1175
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
    برچسب ها: دعانویسی|  آموزش علوم غریبه، برچسب ها: دعانویسی| آموزش علوم غریبه،
مجموعه اي نفيس و ارزشمند براي علاقمندان به هنر | تابلو نقاشي مجموعه اي نفيس و ارزشمند براي علاقمندان به هنر | تابلو نقاشي
آموزش هاي اين مجموعه ابزارهاي برش كاشي آموزش هاي اين مجموعه ابزارهاي برش كاشي
مهم‌ترين  آموزش كشت انگور،تهيه كشمش از انگور مهم‌ترين آموزش كشت انگور،تهيه كشمش از انگور
طراحي دو چهره | آموزش طراحي - جي نومون ورك شاپ طراحي دو چهره | آموزش طراحي - جي نومون ورك شاپ
آموزش كامل دفاع شخصي  | آموزش يوگا به صورت حرفه اي آموزش كامل دفاع شخصي | آموزش يوگا به صورت حرفه اي
آموزش رسم بيضي و سيلندر در پرسپكتيو آموزش رسم بيضي و سيلندر در پرسپكتيو
آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن | آموزش طراحي با مداد آموزش كامل نقاشي رنگ و روغن | آموزش طراحي با مداد
آموزش ماساز كامل بدن آموزش ماساز كامل بدن
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 31 فروردين 1403
»کل محصولات:  59
»بازدید های امروز : 14
»بازدیدهای دیروز : 3
» بازدید کل :124863
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا